Pozrite si, ktoré reklamy ašpirovali na neslávny titul Sexistické prasátečko a mali by byť odstrašujúcim príkladom pre reklamných tvorcov.
Súťaž sexistických reklám môže byť dobrým čítaním a pozeraním pre všetkých takzvaných kreatívcov á la Dobroš [3], aby videli, ako NErobiť reklamy. Do štvrtého ročníka súťaže Sexistické prasátečko, ktoré organizuje brnianska mimovládna organizácia Nesehnutí, bolo prihlásených 75 reklám a hlasovalo za ne takmer desať tisíc ľudí. Pozrite si, ktoré reklamy ašpirovali na neslávny titul Sexistické prasátečko [4] a mali by byť odstrašujúcim príkladom pre reklamných tvorcov a tvorkyne. O výsledkoch súťaže si viac prečítate v článku Petry Havlíkovej Tečka za Prasátečkem [5].
red. Sexistickým prasátečkom sa stáva... In ASPEKTin - feministický webzin.
ISSN 1225-8982. Uverejnené 09/31/2011. Získané 04/25/2024 - 00:55.
Dostupné na http://aspekt.sk/print/1068